Servicii

Misiunea noastră este de-a ajuta clienții să comunice, să interacționeze  și să captiveze într-un mod cât mai creativ publicul țintă. Cunoașterea specificului și a comportamentului diferitor audiențe – instituții publice, investitori, consumatori, mass-media, ne oferă o doză de încredere din partea clienților și putere de convingere a grupurilor țintă.

Communications Boutique crează și implementează programe integrate de comunicare prin intermediul mai multor tipuri de  servicii:

             Media Relations:

  • Organizarea și planificarea Conferințelor de presă
  • Redactarea Comunicatelor de presă
  • Redactarea articolelor publicitare
  • Organizarea interviurilor (pregătirea vorbitorului)
  • Monitorizarea presei locale și naționale
  • Newsplacement
  • Articole în presă
 

         Comunicare Corporativă:

  • Dezvoltarea strategiei de consultanţă pentru comunicarea corporate;
  • Dezvoltarea şi implementarea campaniilor de PR;
  • Managementul reputaţiei;
  • Gestionarea relaţiei cu grupurile de public ţintă ale companiei, incluzând mass – media, lideri de opinie, parteneri de business și angajaţi ai companiei
  • Strategii de PR pentru publicul intern al companiei
  • Dezvoltarea instrumentelor de comunicare internă

 

 

Campanii de comunicare social responsabile

Elaborarea conceptelor de CSR

        Evenimente:

  • Aniversări
  • Lansări de produse
  • Evenimente speciale

 

 

         PR-online:

  • Dezvoltarea strategiei de comunicare pentru mediul online;
  • Copywriting adaptat mediului online (concis și structurat):
  • Redactarea articolelor pe diverse teme;
  • Redactarea advertorialelor și interviurilor;
  • Texte publicitare;
  • Elaborarea conținutului pentru pagini web;
  • Crearea paginilor pe rețelele sociale și gestionarea acestora;
  • Elaborarea conceptului pentru website-uri și landing pages;
  • E-newslettere;
  • Concursuri și sondaje de opinie on-line.

          Management de criză:

  • Elaborarea unui plan de management al crizei;
  • Analizarea posibilelor riscuri de comunicare care ar putea afecta afacerea și minimizarea efectelor negative;
  • Dezvoltarea instrumentelor de criză în cadrul organizaţiei:
  • Echipei de criză
  • Manual de criză
  • Scenariu de criză
  • Exerciţiu de criză

 

 Identitate vizuală și materiale promoționale:

 

  • Logo-uri
  • Manual de identitate vizuală
  • Mape promoţionale
  • Broșuri
  • Flayere
 

  • cataloage
  • buclete
  • bannere
  • calendare
  • materiale în format electronic
  • Prezentare PPT